8.11.2020

KINKKUKISAN TULOKSET

Juankosken Reserviläisten 7.11.2020 järjestämä Kinkkukisa ammuttiin varsin hyvässä syyskelissä Tarpisen ampumaradalla Nilsiässä, auringonkin näyttäytyessä kilpailijoille. Kilpailu ammuttiin Pohjois-Savon Reserviläispiirien aseilla. Ennätyksellinen osallistujamäärä piti tulostoimistoa kiireisenä. Kinkkukisaan osallistui yhteensä 43 kilpailijaa ja heidän yhteen laskettu suorituskertojen määrä yltää lukemaan 325 joten laukauksia ammuttiin kaikkiaan 1625, joista kiväärillä 695 laukausta ja pistoolilla 930 laukausta.  Siis varsin mittava reserviläistapahtuma Pohjois-Savon Reserviläispiirin tasolla. Saadun palautteen perusteella onnistuimme kilpailun järjestämisessä hyvin maalitaulunkin ollessa riittävän haastava sekä yllätyksellinen. Sarjojen palkintokinkkujen lisäksi arvottiin yksi kinkku osallistujien kesken ja arpaonni suosi tällä kertaa Ari Heikkistä.

Onnittelut kaikille palkituille ja suuri kiitos kilpailuun osallistuneille, sillä te kilpailun teette. Kiitokset myös kilpailuorganisaatiolle hyvin tehdystä talkootyöstä.

Linkki lopputuloksiin: https://juankosken-reservilaiset.reservilaisliitto.fi/wp-content/uploads/sites/254/2020/11/Kinkkukisa-2020-lopputulokset.pdf

Naisten sarja:

1. Mia Järvinen
  2. Laura Tuulikallio
  3. Päivi Väisänen

Y50 sarja:

1. Rauno Peippo
  2. Kari-Pekka Makkonen
  3. Jyrki Vornanen

Yleinen sarja:

1. Toni Liimatainen
  2. Ilkka Holopainen